با ما تماس بگیرید24/7۰۲۱-۷۴۳۰۴
مرکز فروش انواع روغن و گریس‌های صنعتی
با ما تماس بگیرید24/7۰۲۱-۷۴۳۰۴
روغن صنعتی

روغن صنعتی شرکت نفت بهران

َشرکت نفت بهران یکی از تولید کننده های قدرتمند در زمینه روغن صنعتی است. بنابراین اگر قصد خرید روغن صنعتی را دارید بهترین انتخاب برای شما خرید از شرکت معتبر نفت بهران با کیفیت بسیار بالا می باشد. محصولات شرکت نفت بهران شامل روغن، گریس صنعتی، ضد یخ و .. نیز می شوند. اگر علاقه مند به کسب اطلاعات بیشتر درباره ویژگی های روغن صنعتی شرکت نفت بهران هستید به ادامه این مطلب توجه کنید

مختصری درباره تاریخچه شرکت نفت بهران

از سال 1341 تا کنون

روغن شل

روغن شل چیست؟ همه چیز درباره روغن Shell

روغن شل یکی از روغن های مرغوب صنعتی است. یکی از برند های معتبر و کاربردی در زمینه تولید روغن صنعتی شل نام دارد.  از خاصیت های روغن صنعتی در برند شل می توان به ضد رنگ و ضد فرسایش بودن آن اشاره کرد. اگر قصد خرید روغن صنعتی در برند شل را دارید پیشنهاد ما به شما انتخاب برند شل | shell است. در ادامه بیشتر درباره مزایای خرید روغن صنعتی از برند شل صحبت خواهیم کرد. با ما همراه باشید.

دلایل استفاده از روغن شل

روغن

گریس سپلاتین

کاربرد گریس سپلاتین در صنعت سیمان

گریس سپلاتین در صنایع عمرانی مانند صنعت سیمان، خودروسازی برای روانکاری قطعات مکانیکی استفاده می شود. اگر علاقه مند به کسب اطلاعات بیشتر درباره کاربردهای گریس سپلاتین هستید. با ما همراه باشید.

مختصری درباره مفهوم گریس سپلاتین

گریس سپلاتین مناسب برای روانکاری قطعات صنعتی است. تولید کنندگان گریس سپلاتین به مواد تشکیل دهنده این محصول بسیار توجه کرده اند و هر گونه مواد حلالی که موجب خوردگی در قطعات می شود را از لیست مواد سازنده گریس حذف کرده اند. رنگ گریس صنعتی سپلاتین زرد روشن است و قابلیت ویسکوزیته بسیار

مواد سازنده روغن صنعتی

مواد سازنده روغن صنعتی چیست؟

اگر به دنبال خرید روغن صنعتی با کیفیت هستید باید به مواد سازنده روغن صنعتی و برند تولید کننده آن توجه کنید. هر چقدر مواد سازنده روغن صنعتی بهتر باشد کیفیت بیشتر و دوام بالاتری دارد. خرید روغن صنعتی با کیفیت برای صنعتگران بسیار اهمیت دارد چرا که دستگاه های متنوع با قیمت های بالایی هستند که برای بهبود عملکرد باید به طور منظم روانکاری شوند. اگر علاقه مند به کسب اطلاعات بیشتر درباره کاربرد های روغن صنعتی هستید با ما همراه باشید.

مواد سازنده روغن صنعتی

یکی از مهم ترین مواد سازنده

تفاوت روغن صنعتی و گریس

تفاوت روغن صنعتی و گریس

روغن صنعتی و گریس هر دو جز روانکار ها به حساب می آیند. اما تفاوت هایی بین این دو محصول از نظر کاربردی وجود دارد. در ادامه به طور کامل درباره تفاوت روغن صنعتی با گریس صحبت خواهیم کرد. با ما همراه باشید.

روغن صنعتی چیست؟

برای بهبود عملکرد دستگاه های صنعتی که به صورت چرخشی حرکت می کنند از روغن صنعتی استفاده می شود.  چرا که حرکت چرخشی باعث گرم شدن بیش از حد دستگاه ها می شود. مواد سازنده روغن های صنعتی از نفت به دست آمده

گریس شل

گریس شل چیست؟

گریس شل | shell مانند روغن های معدنی دارای گرانروی بالایی است. از ویژگی های روانکار شل می توان به کاهش فرسودگی، عدم تشکیل رسوبات، جذب ذرات معلق و کاهش اصطکاک در سطوح مختلف اشاره کرد. در بازار گریس شل را می توان با حجم و مدل های مختلف برای روانکاری قطعات صنعتی خریداری کرد. از مهم ترین گریس ها شل می توان به آلونیا، گدوس، اسپیراکس نیز اشاره کرد.

کاربرد های گریس شل

روانکار شل برای روغن کاری یاتاقان ساده، نورد، لولا، سطوح کشویی به کار می رود.

کاربرد روغن مینرال

کاربرد روغن مینرال

روغن مینرال یکی از انواع روغن صنعتی است که برای انتقال حرارت مورد استفاده قرار می گیرد. روغن مینرال  از نظر ظاهری شفاف، بدون مزه و بو است. یکی از کاربرد های روغن مینرال عایق الکتریکی است. رسانایی روغن مینرال صفر است و به همین دلیل در جهت خنک کردن قطعات خودرو از آن استفاده می کنند. در ادامه بیشتر درباره روغن مینرال و ویژگی های آن صحبت خواهیم کرد. با ما همراه باشید.

کاربرد های روغن مینرال در صنعت

در سال 2009 میلادی برای اولین بار از روغن مینرال

بهترین گریس نسوز

بهترین گریس نسوز

گریس به دو دسته معمولی و نسوز تقسیم می شود. برخلاف گریس های معمولی گریس نسوز در دماهای حرارتی بالا استفاده می شود. برای خرید بهترین گریس نسوز باید به نکاتی توجه کرد که در ادامه درباره آن ها صحبت خواهیم کرد.

مختصری درباره گریس نسوز

گریس صنعتی نسوز یک روان کننده قطعات صنعتی و غیر صنعتی است. برای ساخت این فراورده از ترکیب روغن پایه با افزودنی خاص مخصوص جهت افزایش خاصیت و کاربرد های آن استفاده می کنند. گریس نسوز در واقع یک گریس حرارتی و با کیفیت

گریس چند منظوره

گریس چند منظوره به روانکاری نیمه جامد با خصوصیات بهتر از گریس است. گریس چند منظوره باعث می شود تا کارایی قطعات بسیار بهتر باشد. همچنین عملکرد بهتر تجهیزات صنعتی باعث کاهش مصرف انرژی خواهد شد. اگر علاقه مند به کسب اطلاعات بیشتر درباره گریس چند منظوره هستید. در ادامه این مطلب همراه ما باشید.

مختصری درباره گریس چند منظوره

گریس چند منظوره یا گریس لیتیومی برای انواع شرایط کاری مناسب است. گریس لیتیومی دارای خاصیت چسبندگی است که به مقاومت بالای آن کمک می کند. از ویژگی های روانکار چند منظوره می توان به پایداری

حلال گریس

حلال گریس چیست؟

هر زمان که لازم باشد گریس از قسمتی پاک شود به حلال گریس احتیاج پیدا خواهید کرد. پاک کردن گریس به دلیل ساختار ژلاتینی که دارد بسیار دشوار است. به همین دلیل برای پاک کردن گریس از سطوح مختلف باید از انواع حلال گریس استفاده کرد. در ادامه با معرفی انواع حلال گریس همراه ما باشید.

مختصری درباره مفهوم گریس

گریس به ماده ای جامد یا نیمه جامد گفته می شود که  مناسب روانکاری قطعات مهمی هستند. با استفاده از گریس (روانکاری قطعات) از مشکلاتی بسیاری جلوگیری می شود. برای

جستجو برای محصولات

بازگشت به بالا
محصول به سبد خرید شما اضافه شد